اجرای طرح «باشگاه بچه‌های‌ مسجد» در کهگیلویه و بویراحمد
اجراي طرح «باشگاه بچه‌هاي‌ مسجد» در کهگيلويه و بويراحمد

اجرای طرح «باشگاه بچه‌های‌ مسجد» در کهگیلویه و بویراحمد

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد با اجراي طرح باشگاه «بچه هاي مسجد» اقدام به ايجاد و توسعه شبکه مديران، کارکنان، کانون هاي معين و فعالان مسجدي با رويکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مي نمايد.
شناسه خبر : 59342 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۰

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با توجه به ماموریت ستاد مبنی بر تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور (طبق بند ۸ ماده ۹ اساسنامه ستاد) و مطابق برنامه ششم توسعه؛ در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه «بچه های مسجد» (یاوران مسجد) اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد نماید.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا، جریان سازی رسانه ای جهت معرفی سامانه بچه های مسجد به عموم مردم، ارائه بسته های تشویقی و انگیزشی به یاوران مسجد و تقدیر از استان های برتر در تحقق کامل این طرح صورت می پذیرد.

وی به اهداف اجرای طرح «باشگاه بچه های مسجد» (یاوران مسجد) اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به «بچه های مسجد» از جمله اهداف این طرح است.

لایقی اصل سطوح اجرای طرح را ستادهای استانی، سطوح کانونی (کانون های راهبر، معین و هم گروه) و همچنین اعضای کانون دانست و ادامه داد: زمان اجرای طرح از روز شنبه هفتم بهمن ماه لغایت جمعه ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و شرط ورود به آن، کسب حداقل امتیاز (بند ۲ و ۳ ماده ۵) در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یک شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی ستادهای استانی بر مبنای شاخص های تعریف شده و تحقق انتظارات براساس سهمیه استان (ماده ۸ و ۹) صورت می پذیرد.

لایقی اصل به وظایف سطوح اجرایی و نحوه کسب امتیاز در این طرح ملی اشاره و ادامه داد: در راستای تحقق اهداف ذکر شده، اقداماتی برای هر یک از سطوح اجرایی تعریف شده است.

 

جدول جوایز هفتگی
در جدول زیر حداقل امتیاز هر سطح برای ورود به قرعه کشی و اهدا جوایز مشخص شده است.

 مبنای انجام قرعه کشی در هر سطح دریافت حداقل امتیاز توسط ۱۰۰ کانون و ۵۰۰ عضو در هفته خواهد بود