«جهاد تبیین» حلقه مفقوده بسیاری از مساجد است
«جهاد تبيين» حلقه مفقوده بسياري از مساجد است

«جهاد تبیین» حلقه مفقوده بسیاری از مساجد است

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد موضوع «جهاد تبيين» را حلقه مفقوده بسياري از مساجد دانست و گفت: لازم است در ايام دهه فجر اين موضوع مهم در دستور کار ائمه جماعات مساجد باشد.
شناسه خبر : 58961 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، «کریم لایقی اصل»  در نشست با تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهارکرد: مسجد پایگاه بسیار مهمی است که از ابتدای اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کرده و امروز نیز در این راستا در حال حرکت است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید بلندگوهای مساجد در اختیار نظام و انقلاب باشند، گفت: باید تلاش کرد سرودهای انقلابی برای مردم از بلندگوهای مساجد پخش شود تا مردم احساس نشاط و سرور انقلابی داشته باشند.

وی مسئله «جهاد تبیین» را حلقه مفقوده بسیاری از مساجد دانست و افزود: می‌طلبد که در ایام دهه فجر این موضوع مهم در دستور کار ائمه جماعات مساجد باشد و در راستای تبیین اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای نظام انقلاب روشنگری لازم را داشته باشند.

لایقی اصل خاطرنشان کرد: ائمه جماعات مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند در مدارس و تجمع‌های مردمی چیستی و چرایی به وجود آمدن نظام، انقلاب و همچنین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان که آن دوران سخت انقلاب را ندیده اند، تبیین کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز رسانه دشمن در مباحث سیاسی و فرهنگی قوی بوده و فرزندان این سرزمین را سردرگم کرده بنابراین باید پاسخگویی به شبهات و همچنین مسئله «جهاد تبیین» در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، یادآور شد: انتظار می‌رود جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین بیان ملاک‌ها و معیارهای مد نظر امامین انقلاب تبیین و روشنگری لازم صورت گیرد.

لایقی اصل ضمن بر حذرداشتن مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از موضع‌گیری برای افراد خاص در انتخابات، گفت: باید ضمن تلاش برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در هر منطقه، شاخص های یک انتخاب درست تبیین شود تا مردم بتوانند به درستی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.