مهم ترین وظیفه زن تربیت فرزندان بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی است
مهم ترين وظيفه زن تربيت فرزندان بر اساس آموزه هاي ديني و اخلاقي است
کانون فرهنگی هنری فاطمه معصومه برگزار می کند:

مهم ترین وظیفه زن تربیت فرزندان بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی است

امام جمعه شهرستان بهمئي مهم ترين وظيفه زن را تربيت فرزندان خود بر اساس آموزه هاي ديني و اخلاقي دانست که تمسک به زندگي بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مي تواند سعادت دنيا و آخرت را براي آنان در بر داشته باشد.مقاومت بسيج) و با حضور مردم روستا جشن روز زن برگزار شد.
شناسه خبر : 54176 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه معصومه (س) و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، آئین جشنی با حضور مردم روستا در مسجد امام حسین (ع) روستای گچ بلند بهمئی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این جشن مهم ترین وظیفه زن را تربیت فرزندان خود بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی دانست که تمسک به زندگی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند سعادت دنیا و آخرت را برای آنان در بر داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی سپس به مقام و جایگاه زن و مرد پرداخت و مهم ترین مقوله معرفتی که باعث نظم و استحکام خانواده می شود را اخلاق دانست.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) نیز ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که در تقویم به عنوان روز زن نامگذاری شد، گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه ای بارز برای الگوی زنان جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام محسن جلیل پور خاطرنشان کرد: زنان ما باید زندگی حضرت فاطمه (س) را مطالعه نموده و رفتار و کردار ایشان را در زندگی خود ساری و جاری نمایند.

گفتنی است در ادامه برنامه، مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی پرداخت و گروه سرود «دختران آسمان» سرود بسیار زیبایی را ارائه و در پایان به قید قرعه کسانی که نام فاطمه و یا زهرا داشتند، هدایایی اهدا شد.