تلاش کنیم ارتباط دلی و انسانی بین کتابدار مسجد و کتابخانه عمومی شکل بگیرد
تلاش کنيم ارتباط دلي و انساني بين کتابدار مسجد و کتابخانه عمومي شکل بگيرد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد:

تلاش کنیم ارتباط دلی و انسانی بین کتابدار مسجد و کتابخانه عمومی شکل بگیرد

جبارنژاد با اشاره به اينکه کتابخانه‌هاي ما در مناطق محروم مي‌توانند مساجد را پوشش دهند، گفت: بايد تلاش کنيم ارتباط دلي و انساني بين کتابدار مسجد و کتابخانه عمومي شکل بگيرد.
شناسه خبر : 52891 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانونهای فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب با مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان دیدار و گفت وگو کرد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: آموزش و پرورش، کتابخانه‌ها و مساجد می‌توانند به عنوان سه ضلعT همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

 

«محسن جبارنژاد» با اشاره به اینکه مسجد در هر منطقه کانون فعالیت‌ها محسوب می‌شود، گفت: اعتقاد داریم هر کجا مسجد رونق گرفت، فضای عمومی جامعه و منطقه نیز رونق پیدا می‌کند.

 

وی یکی از مهم ترین کارها و فعالیت‌های فرهنگی را اتصال افراد علاوه بر مسجد به کتابخانه‌های عمومی دانست و بیان کرد: کتابخانه‌های ما در مناطق محروم می‌توانند مساجد را پوشش دهند.

 

جبارنژاد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ارتباط دلی و انسانی بین کتابدار مسجد و کتابخانه عمومی شکل بگیرد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی جهت راه‌اندازی پویش نقاشی و طرح سوال در کنار محل برگزاری طرح «قرار ما، مسجد» اعلام و یادآور شد: ضرورت دارد که کارشناسان هر دو مجموعه به منظور انسجام در زمینه فعالیت‌های مشترک، با هم ارتباط داشته باشند.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی کتابخانه ها به منظور بازدید بچه‌های مسجد، گفت: مسجد روح انسان‌ها را تسخیر می‌کند و برای رشد و بالندگی نیز باید از ظرفیت کتابخانه ها استفاده کرد.