شهرستان مارگون در حال تبدیل شدن به قطب فرهنگی است
شهرستان مارگون در حال تبديل شدن به قطب فرهنگي است
در دیدار مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای صاحب الامر مطرح شد:

شهرستان مارگون در حال تبدیل شدن به قطب فرهنگی است

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد به ظرفيت‌ها و نيروهاي ارزشمند در شهرستان مارگون اشاره کرد و گفت: اين شهرستان در حال تبديل شدن به قطب فرهنگي است.
شناسه خبر : 52862 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کهگیلویه و بویراحمد، «کریم لایقی اصل» صبح امروز(۲۱ آبان ماه) در دیدار مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای صاحب الامر، مسجد شهدای مارگون، اظهار کرد: مدیر کانون فرهنگی و هنری باید ظرفیت سازی لازم را در هر منطقه برای استفاده نوجوانان و جوانان از فعالیت‌های هر کانون فراهم کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بسته‌های معیشتی که از طرف موسسه حضرت خدیجه (س) به این استان ارسال می‌شود، کانون‌های فعال و دارای برنامه می توانند از این بسته‌ها و همچنین تجهیزات فرهنگی و ورزشی برخوردار شوند.

 

وی به ظرفیت‌ها و نیروهای ارزشمند در شهرستان مارگون اشاره کرد و افزود: شهرستان مارگون در حال تبدیل شدن به قطب فرهنگی است.

 

لایقی اصل با بیان اینکه برای مسجد دو کانون در حوزه برادران و خواهران می توان تشکیل داد، یادآور شد:با توجه به ضرورت توجه به مباحث خانواده محوری و همچنین در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، راه اندازی کانون فرهنگی، هنری ویژه خواهران در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری سماجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی با حضور بانوان، توانمندسازی بانوان خانه‌دار، تبیین فرهنگ حجاب و عفاف و... از دیگر اهداف راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی، ‌هنری ویژه بانوان است.