«قرار ما، مسجد»، طرحی برای ایجاد شور و نشاط در مناطق کمتر برخوردار و آسیب پذیر شهر یاسوج
«قرار ما، مسجد»، طرحي براي ايجاد شور و نشاط در مناطق کمتر برخوردار و آسيب پذير شهر ياسوج
به همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صورت می گیرد:

«قرار ما، مسجد»، طرحی برای ایجاد شور و نشاط در مناطق کمتر برخوردار و آسیب پذیر شهر یاسوج

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به طرح «قرار ما، مسجد»، گفت:در قالب اين طرح از محله‌هاي کم برخوردار و آسيب پذير شهر ياسوج هر هفت هبازديد به عمل مي آيد.
شناسه خبر : 52757 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

 

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو باروابط عمومی ستادکانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویر احمدبا اشاره به طرح «قرار ما، مسجد» در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نخستین طرح تربیتی و فرهنگی است که با هدف ایجاد برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری و ورزشی در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کار به همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد و همچنین مجموعه فرهنگی، هنری «پسران خورشید» صورت می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح در محله‌های کم برخوردار و آسیب پذیر شهر یاسوج هر هفته از آنها سرکشی و در این محله‌ها برنامه‌های ورزشی مثل طناب کشی، فوتبال دستی، تنیس و بازی‌های محلی در دستور کار قرار دارد.

 

لایقی اصل گفت: برنامه‌های فرهنگی نیز شامل برپایی ایستگاه نقاشی، کتابخوانی، سرود، آوازخوانی و مسابقات دیگر فرهنگی به منظور بالا بردن نشاط و امید آفرینی در محله‌های کم برخوردار برگزار می‌شود.