حضور باشکوه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان
حضور باشکوه اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد در راهپيمايي 13 آبان
حضور باشکوه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان

حضور باشکوه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد به همراه تعدادي از مديران کانون‌ها در راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند
شناسه خبر : 52738 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستادکانونهای فرهنگی وهنری مساجد ازاستان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر و اعضای ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعداد بسیاری از اعضای کانون‌ها با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و همچنین جنایت‌های رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری بار دیگر به صحنه آمدند تا انزجار خود را از دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ایران اعلام کنند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان حضور باشکوه و گسترده ای داشتند و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید کردند که در این میان شرکت دانش آموزان و آینده سازان جامعه در راهپیمایی این روز یوم الله، نوید جامعه ای روشن و ارزشی را می دهد.

امت شهیدپرور و ولایی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای متعهد و همیشه در صحنه کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی ایران و شهدا، تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه ضمن انزجار از حرکت ها، تهدیدات، تحریم‌ها و کودک کشی ناجوانمردانه استکبار جهانی، بار دیگر عظمت، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را به جهانیان نشان دادند.

تعدادی از هنرمندان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری با همکاری انجمن هنرهای تجسمی نیز اقدام به رونمایی از طرح های مرتبط با جنایات رژیم جعلی اسرائیل کردند.

راهپیمایی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مرکز استان از میدان هفت تیر آغاز و با حرکت از خیابان طالقانی تا میدان امام حسین علیه السلام ادامه داشت.