خانه سرود استان به عنوان یک مرجع برای جذب، آموزش و تولیدات فرهنگی و هنری فعالیت می کند
خانه سرود استان به عنوان يک مرجع براي جذب، آموزش و توليدات فرهنگي و هنري فعاليت مي کند

خانه سرود استان به عنوان یک مرجع برای جذب، آموزش و تولیدات فرهنگی و هنری فعالیت می کند

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد از خانه سرود استان در ياسوج بازديد کرد
شناسه خبر : 52729 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان کهگيلويه و بويراحمد: مدير ستادکانون‌هاي فرهنگي هنري استان کهگيلويه و بويراحمد صبح امروز(14 آبان) از خانه سرود استان در محل کانون فرهنگي و هنري الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان عجل الله تعالي فرجه الشريف ياسوج بازديد کرد.

کريم لايقي اصل در حاشيه اين بازديد، گفت: قرار است تا آبان ماه يا نهايتاً تا آذر ماه سال جاري خانه سرود استان کهگيلويه و بويراحمد به بهره‌برداري کامل برسد.

وي خاطرنشان کرد: امروز قرار شد که خانه سرود استان به عنوان يک مرجع براي جذب، آموزش و توليدات فرهنگي و هنري به ويژه در زمينه فرايند سرود فعاليت خود را آغاز و تجهيزات لازم براي ساماندهي اين خانه را دريافت کند.

لايقي اصل ادامه داد: خانه سرود استان کهگيلويه و بويراحمد در مسجد جامع صاحب الزمان عجل الله تعالي فرجه الشريف شهر ياسوج واقع شده است.

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: اين خانه سرود حدود ۱۸ سال در حال فعاليت بوده و هم اکنون تلاش مي‌کند تا فعاليت خود را به صورت تخصصي تر ادامه دهد.

وي يادآور شد: جذب، آموزش و ساماندهي گروه‌هاي سرود استان و آموزش مربي و متربيان گروه‌هاي سرود و در سومين حوزه فاخر هنري مثل نماهنگ، سرود، موسيقي و ديگر موارد را در دستور کار قرار دهد