برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه
برگزاري محفل انس با قرآن به ياد شهداي غزه
به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه معصومه (س) صورت گرفت:

برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه

به همت کانون فرهنگي و هنري فاطمه معصومه (س) و با همکاري امام جماعت مسجد امام حسين (ع) و پايگاه مقاومت بسيج محفل انس با قرآن در مسجد روستا برگزار شد
شناسه خبر : 52667 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۰۷

گزارش ستاد رسانه اي( فهما)  ازاستان کهگيلويه وبويراحمد، امير مسلمي نيا، مدير کانون فرهنگي و هنري فاطمه معصومه (س) امروز (10 آبان ماه) در حاشيه اين آئين ضمن تسليت شهادت تعداد زيادي از مردم مظلوم غزه، جبهه مقاومت را سنبل آزادي خواهان جهان دانست و گفت: پيروزي مردم مظلوم غزه پيروزي همه مسلمانان جهان و آزادي خواهان است.

حجت الاسلام عبدالله جليل پور، روحاني مستقر و امام جماعت مسجد امام حسين (ع) ضمن تسليت شهادت مظلومانه مردم غزه، گفت: ما براساس دين و رسالتي که داريم بايد از مظلوم دفاع کنيم .

عبدالحسین محمدي نيا، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) هم گفت: شهادت مردم مظلوم و مقتدر غزه همچون شهداي دفاع مقدس براي همه ما عزيز و گرانقدر هستند و انشاالله به حول و قوه الهي پيروزي از آن آنان خواهد بود.

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت شهرستان بهمئي در سخنراني خود به  شباهات هاي اتفاقات غزه با هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس همچون وضعيت فعلي غزه تجهيزات، امکانات و مشارکت تمام کشورهاي متخاصم به ويژه آمريکاي جنايتکار در اختيار دشمن بود و امروز دوباره اين جنگ در غزه تکرار مي شود.

حجت الاسلام عليرضا زنديه در ادامه سخنان خود، افزود:پيروزي فلسطين هيمنه اسرائيل و آمريکا در منطقه را از بين برد. وي با اشاره به راهپيمايي مردم اروپا و ساير مناطق جهان و حتي در خود کشورهاي متخاصم براي محکوم کردن جنايت هاي اسرائيل، جنايات رژيم صهيونيستي در غزه را نمونه بارزي از تجاوز و و تاييد وحشي گري اسرائيل دانست.

حجت الاسلام زنديه خاطرنشان کرد: کشتار و به شهادت رساندن هزاران کودک و زن در غزه به ويژه بمباران بيمارستان با موشک باران کردن ساير مناطق را جنايت هايي است که مانند آن تاکنون رخ نداده است.

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت شهرستان بهمئي گفت:آيات و روايات بسياري و همچنين تاکيد اهل بيت (ع) در مورد ياري از مظلوم وجود دارد که بر ما تکليف مي کند تا  از مظلوم دفاع کنيم. گفتني است در بخش ديگري از برنامه شاعر آئيني و جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج عزيز اسماعيلي در وصف مردم غزه شعر سرايي نمودند