بیش از ۳۶ کانون فرهنگی، هنری ویژه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود
بيش از ۳۶ کانون فرهنگي، هنري ويژه بانوان در استان کهگيلويه و بويراحمد ايجاد مي‌شود
بیش از ۳۶ کانون فرهنگی، هنری ویژه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

بیش از ۳۶ کانون فرهنگی، هنری ویژه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي، هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: در گام نخست زمينه ايجاد ۳۶ کانون فرهنگي ويژه بانوان در استان کهگيلويه و بويراحمد مهيا شده تا حول محوريت مساجد به فعاليت بپردازند.
شناسه خبر : 52631 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۴۴

«کریم لایقی اصل» در گفت‌وگو با ستاد رسانه ای فهما  اظهار کرد:با توجه به ضرورت توجه به مباحث خانواده محوری و همچنین در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، راه اندازی کانون فرهنگی، هنری ویژه خواهران در دستور کار قرار گیرد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به بانوان در امورات فرهنگی و مذهبی را یک ضروری دانست و گفت:امکان ثبت کانون فرهنگی خواهران به پیشنهاد امام جماعت مسجد، شورای فرهنگی و مسئول کانون در سایت «بچه‌های مسجد» فراهم شده است.

 

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی با حضور بانوان، توانمندسازی بانوان خانه‌دار، تبیین فرهنگ حجاب و عفاف و... را از دیگر اهداف راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی، ‌هنری ویژه بانوان دانست.

 

لایقی اصل خاطرنشان کرد: در گام نخست زمینه ایجاد ۳۶ کانون فرهنگی ویژه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد مهیا شده تا حول محوریت مساجد به فعالیت بپردازند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ارزشمند واحد ساماندهی کانون های استان در این زمینه، گفت: هرچند در نخستین مرحله تشکیل ۳۶ کانون فرهنگی بانوان سهم استان بود ولی هم اکنون مشخصات ۵۰ نفر از بانوان عضو کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان در سامانه به ثبت رسیده و منتظر صدور مجوز از مرکز هستیم.