کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌محور باشند
کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد برنامه‌محور باشند
معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌محور باشند

پيوند؛ ضمن تقدير از فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد، نسبت به برنامه‌محور بودن کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد.
شناسه خبر : 44966 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویر احمد: «کریم لایقی اصل» سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، با معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.

 

لایقی اصل، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حوزه مساجد و کانون های فرهنگی هنری مظلوم واقع شده و از لحاظ وضعیت مالی در سطح مطلوبی نیستند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طراحی ۱۵۰ ویژه برنامه در استان، افزود: برخی از این برنامه ها قابلیت اجرایی در سطح استان و برخی در سطح ملی را داشتند که به دلیل نبود اعتبار لازم، این برنامه ها اجرا نشدند.

 

وی با اشاره به هزینه هایی که از طرف برخی ادارات در راستای برنامه های فرهنگی آنها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر این هزینه ها در اختیار ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد، کانون های فرهنگی و هنری می توانند برنامه های خوب و تاثیرگذاری در سطح جامعه انجام دهند.

 

لایقی اصل تاکید کرد: با توجه به شعار «بازگشت مسجد» توسط دولت سیزدهم، ضرورت دارد که مسئولان مسجد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مکان ها را مورد توجه خود قرار دهند.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مکان های مهم جامعه برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در جامعه اسلامی هستند.

 

همچنین در ادامه «مرادعلی پیوند» بر ضرورت برنامه محوری در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و افزود: اگر کانون‌های فرهنگی مساجد برنامه محور باشند، می توان پیگیری‌های لازم برای همکاری با این مجموعه را انجام داد.

 

وی بر ضرورت «اخلاص» و «مجاهدت» در انجام فعالیت ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی می توانند به صورت منسجم با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت های ارزشمندی در جامعه انجام دهند.