شورای شهر گچساران از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت می کند
شوراي شهر گچساران از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حمايت مي کند

شورای شهر گچساران از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت می کند

رئيس شوراي شهر گچساران گفت: در راستاي ارتقاي فرهنگ اسلامي، شوراي شهر در زمينه مادي و تجهيزات مورد لزوم، از کانون هاي فعال فرهنگي، هنري مساجد اين شهرستان حمايت مي کند.
شناسه خبر : 43641 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویر احمد: امروز دوشنبه (۱۹ دی) جلسه ای با حضور مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ارشاد اسلامی گچساران، رئیس شورای شهر و تعدادی از مدیران فعال کانون های فرهنگی، هنری مساجد گچساران در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

در این جلسه رئیس شورای شهر گچساران، بر لزوم حمایت مادی و محیا کردن تجهیزات لازم کانون های فعال فرهنگی، هنری مساجد شهرستان تاکید کردند.

 

در ادامه امام جمعه گچساران، با تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در امور فرهنگی، اعتبارات بسیار نادر و کم است و همان مقدار کم هم به صورت ناعادلانه توزیع می شود و بخشی را هم در جهت ناصحیح به اسم فرهنگ مصرف می کنند.

 

همچنین مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سه ماه است که مسئولیت کانون های فرهنگی مساجد استان را به عهده گرفته است اذعان کرد: تربیت و فرهنگ را از پایه و از کودکان باید شروع کرده و با برنامه های شاد فرهنگی آنان را جذب مساجد کرد.