مسجد نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند
مسجد نقش بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي ايفا مي‌کند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کهگیلویه و بویر احمد؛

مسجد نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند

لايقي اصل، با اشاره به اهميت پر رنگ کردن نقش مساجد در عرصه فعاليت‌هاي مرتبط با کاهش آسيب‌هاي اجتماعي گفت: بايد اين جايگاه را بيش از پيش تقويت کرد.
شناسه خبر : 41859 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، جلسه ستاد کاهش آسیب‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد روز دوشنبه 9 آبان ماه به ریاست مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری تشکیل  شد.

«کریم لایقی اصل» در این جلسه طی سخنانی ضمن تاکید نسبت به پر رنگ تر شدن نقش مساجد در فعالیت‌ها اظهار کرد: تا زمانی که برنامه ها با محوریت مساجد انجام نشود نمیتوان به نتیجه بخش بودن آنها دل خوش کرد .

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: معنا و مفهوم مردمی بودن برنامه‌ها این است که بتوانیم این برنامه ها را در سطح جامعه و مردم اجرایی کنیم و قطعا بهترین مکان برای تبلور این دست از فعالیت های فرهنگی آموزشی برای عموم مردم جامعه، مسجد است.

بر پایه این گزارش در ادامه این جلسه مقرر شد تا با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، در سطح 13 مسجد روستاییدر شهرستان چرام، برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی شامل برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی زنان در مشاغل خانگی، طرح غربالگری بیماری‌های خطرناک بین زنان و طرح‌های تحکیم بنیاد خانواده برگزار شود.