اجرای طرح بازیافت ضایعات پلاستیکی به همت کانون فرهنگی هنری «رضوان»
اجراي طرح بازيافت ضايعات پلاستيکي به همت کانون فرهنگي هنري «رضوان»

اجرای طرح بازیافت ضایعات پلاستیکی به همت کانون فرهنگی هنری «رضوان»

ظهرابي گفت: طي جلساتي که با حضور اعضاي کانون برگزار کرديم طرح جمع آوري زباله‌هاي قابل بازيافت از ديگر اقدامات مسجد صاحب الزمان(عج) از توابع شهرستان بويراحمد است که اجراي آن عملياتي شد.
شناسه خبر : 38367 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «محمدعلی ظهرابی» گفت:طی جلساتی که با حضور اعضاء کانون در جهت ایجاد اشتغال برگزار کردیم طرح جمع آوری زباله های قابل بازیافت از دیگر اقدامات مسجد صاحب الزمان(عج) از توابع شهرستان بویراحمد است که اجرای آن عملیاتی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رضوان،مسجد صاحب الزمان(عج) روستای خیکنده بویراحمد بیان داشت:در این طرح علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست،مقرر گردید اعضاء کانون عصر روزهای پنجشنبه و جمعه در محوطه اطراف گلزار شهداء، کنار رودخانه و آبشار نزدیک روستای خیکنده و روستاهای هم جوار شهرستان بویراحمد اقدام به جمع آوری ضایعات قابل بازیافت کنند و سپس بارگیری و اقدام به فروش آن صورت پذیرد.

 

ظهرابی تصریح کرد:این اقدام با هدف اشتغالزایی در راستای تامین نیازهای مالی که مسجد بتواند جهت برگزاری مراسمات دینی و فعالیت‌های فرهنگی خودکفا شوند.

 

وی با اشاره به فعال بودن ظرفیت خدمت رسانی مسجد صاحب الزمان(عج) اضافه کرد:این ظرفیت مردمی و داشتن روحیه جهادی اعضاء گره گشای مشکلات مسجد و مردم نیازمند حمایت های مسئولین است تا اقدامات بهتری نیز انجام بگیرد.

 

ظهرابی در پایان گفت:ما با برنامه ریزی های دقیق در کنار سختی ها و مشکلات در جهت تقویت روحیه جهادی اعضاء سعی می کنیم با ارائه خدمات دهی در مسجد جوانان و نوجوانان بعنوان کمک رسان در حل مشکلات پای کار باشند.