فعالیت‌های کانون خادم‌الرضا گچساران؛ از دوره‌های مختلف روان‌شناسی و مشاوره تا نمایش فیلم‌های آموزشی در مسجد
فعاليت‌هاي کانون خادم‌الرضا گچساران؛ از دوره‌هاي مختلف روان‌شناسي و مشاوره تا نمايش فيلم‌هاي آموزشي در مسجد
با رابطان برتر فهما 1400؛

فعالیت‌های کانون خادم‌الرضا گچساران؛ از دوره‌های مختلف روان‌شناسی و مشاوره تا نمایش فیلم‌های آموزشی در مسجد

مرادي، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون خادم‌الرضا در شهرستان گچساران اظهار کرد: ما ميزبان دوره‌هاي مختلف روانشناسي و مشاوره هستيم؛ همچنين با هدف ارتقاي سطح اطلاعات عمومي اعضا فيلم‌ها و مستندهاي مختلف آموزشي در مسجد نمايش مي‌دهيم.
شناسه خبر : 35620 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

«سامان مرادی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،

«سامان مرادی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «خادم الرضا» که در رویداد ملی فهما 1400 به عنوان رابط برتر شناخته شد، اظهار کرد: این کانون در سال 1388 تاسیس و فعالیت هایش را در راستای برنامه ریزی صحیح و مشارکت گروهی جوانان و نوجوانان عضو کانون آغاز کرد.
 
مدیر کانون فرهنگی و هنری «خادم الرضا» گچساران ادامه داد: یکی از مسایلی که در کانون ما همواره مورد توجه است اقامه نماز جماعت است و از آنجایی که بنده امام جماعت مسجد نیز هستم همواره با تشویق اعضا به حضور در نمازهای جماعت تلاش می کنم تا در راستای تحقق ادای اول وقت این فریضه الهی نقش خود را ایفا کنم.
 

 

وی افزود: از سوی دیگر  برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری را نوجوانان و جوانان عضو در کانون با هدف نشاط روحی و جسمی و تشویق آنان به سمت و سوی مسجد به مرحله اجرا رسانده ایم.
 

 
مرادی با اشاره به بخشی از برنامه های کانون خادم الرضا در سومین رویداد ملی (فهما) اظهار کرد: امسال با تلاش های اعضا موفق شدیم تا به عنوان 10 کانون رابط برتر در سطح کشور شناخته شویم.
 
این فعال مسجدی افزود: برگزاری جلسات متعدد در گستره موضوعی متنوع از جمله روانشناسی نوجوان، بیان مسائل اعتقادی و اخلاقی ویژه نونهالان و نوجوانان، نمایش فیلم و مستند آموزشی در مسجد، روایتگری از شهدا در گلزار شهدای شهرستان، برگزاری سلسله دوره های روانشناسی و تاریخ اسلام، برگزاری اردوهای جهادی با هدف همدلی مومنانه، کلاس های اوقات فراغت استخر و آموزش شنا، برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و همینطور کلاس های آموزش روبیک از جمله بخشی از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری حادم الرضا گچساران محسوب می شود.
 

 
وی همچنین از اجرای برنامه های کانون در ایام کرونا و همدلی مومنانه با نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون کانون با کمک های مومنانه در تهیه بسته های غذایی بین خانواده های بی بضاعت با مشارکت برنامه سمت خدا، سپاه پاسداران و ستاد هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مشارکت داشتیم.
 

مرادی در پایان به ظرفیت و مخاطبان تحت پوشش کانون فرهنگی هنری خادم الرضا اشاره کرد و افزود: ما برنامه های مختلفی را با هدف گسترش فعالیت های مسجدی به مرحله اجرا رسانده ایم و علاوه بر آنچه که پیش تر اشاره شد در عرصه هایی نظیر سرود، تئاتر و فیلم برداری، آموزش نرم افزارهای کامپیوتر و ساخت انیمیشن فعالیت داشته ایم، همچنین رشته های هنری نظیر معرق کاری، نقاشی با گواش و ...نیز دوره برگزار کرده ایم اما نیازمند حمایت برای گسترش فعالیت ها هستیم.