برپایی 20 جشن در 20 نقطه استان کهگیلویه و بویر احمد همزمان با دهه فجر
برپايي 20 جشن در 20 نقطه استان کهگيلويه و بوير احمد همزمان با دهه فجر

برپایی 20 جشن در 20 نقطه استان کهگیلویه و بویر احمد همزمان با دهه فجر

دولت‌آبادي با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي ستاد فهما استان کهگيلويه و بوير احمد به مناسبت دهه فجر گفت: 20 جشن در 20 نقطه استان به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌‌شود.
شناسه خبر : 34417 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امروز 26 دیماه در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،علیرضا دولت آبادی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه، ازخودگذشتگی و ایثار ملت ایران بود که با دستان خالی ولی قلبی سرشار از عشق، ایمان و معرفت با هدایت های امام راحل عظیم الشان توانستند بر هیمنه استکبار و رژیم طاغوت غلبه و زندگی الهی، انقلابی و توحیدی را برای ما مهیا کنند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیش بینی شده 20 جشن در 20 نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه ها برگزار شود.

دولت آبادی بیان داشت: سال های قبل با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه همایش «انقلاب به روایت هنر» در شهرستان گچساران را داشتیم و در تلاش برای برگزاری آن در سال جاری نیز هستیم.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر نگاه فرهنگی کمیته مساجد به موضوع ستاد دهه فجر و برنامه های ویژه این دهه، گفت: همه ما باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران باشیم و از آن محافظت کنیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:امروز وظیفه داریم با زنده نگه داشتن و احیاء کارکردهای بهمن 57 و رونق هرچه بیشتر مساجد، نقش خود را در قبال انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

وی همچنین تاکید کرد:همه ما باید بدانیم در قبال آنچه که ملت ایران برای آن خون داده و ازخودگذشتگی کردند، مسئولیت داریم و با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ایران و ناکام ماندن دشمنان در اهداف خود، افزود: با توجه به ابزارهای دشمنان و تحت تاثیرقراردادن بخشی از جوانان و افکار آنها ،آنچه از کلیت نظام و کشور برمی آید انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد که تلاش می کند ابتدا به هدف میانی که «تمدن نوین اسلامی» برسیم و در نهایت پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

دولت آبادی در پایان گفت:حمایت از سرودها و نمایش های انقلابی نیز در دستور کار کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قرار دارد.