جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار می‌شود
جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار مي‌شود
با مشارکت ستاد فهما استان کهگیلویه و بویر احمد؛

جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» برگزار می‌شود

دولت‌آبادي از برگزاري نخستين جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» در استان کهگيلويه و بويراحمد خبر داد.
شناسه خبر : 33257 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

«علیرضا دولت آبادی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده با عنوان «آوای زندگی» از ۱۷ آبان تا ۱۵ اسفندماه در دو بخش استانی و ملی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی،اوقاف و امور خیریه و ستاد کانون های مساجد کشور برگزار می‌‌شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:این جشنواره در سه بخش بقاع متبرکه، مساجد حوزه روستا و عشایر و مساجد شهری در رابطه با فعالیت های مساجد و بقاع متبرکه با موضوع  تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و فرزندآوری پیش بینی شده است که مخاطبان اصلی این جشنواره مساجد، بقاع متبرکه و اصحاب مساجد هستند.

وی به اختتامیه جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده در اسفندماه امسال اشاره و تصریح کرد:در هر کدام از بخش های این جشنواره، سه مسجد و بقاع متبرکه برتر معرفی می شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمدادامه داد: یکی از محورهای هشت‌گانه جشنواره جمع‌آوری ایده‌های کنشگران مساجد است که پس از پایان جشنواره این ایده‌ها در اختیار همه مساجد قرار خواهد گرفت.

دولت‌آبادی نحوه شرکت در جشنواره را تشریح و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به سایت : www.avayezendegii.ir  مراجعه کنند.