برگزاری مسابقه مجازی استانی «دل نوشته ای به امام رضا(ع)» به مناسبت ولادت امام رئوف
برگزاري مسابقه مجازي استاني «دل نوشته اي به امام رضا(ع)» به مناسبت ولادت امام رئوف

برگزاری مسابقه مجازی استانی «دل نوشته ای به امام رضا(ع)» به مناسبت ولادت امام رئوف

موسوي گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و روز ميلاد امام رضا(ع) مسابقه مجازي استاني با موضوع «دل نوشته اي به امام رضا(ع)» توسط کانون بقيه الله الاعظم ياسوج برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28149 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیده طاهره موسوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت از برگزاری مسابقه مجازی استانی به مناسبت دهه کرامت وروز میلاد امام رضا(ع) با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و موسسه نواندیشان عصر رسانه زاگرس توسط کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم یاسوج خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور تجمع نکردن مردم این مسابقه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

سیده طاهره موسوی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی استانی دل نوشته در رابطه با امام رضا(ع) ادامه داد: در اين مسابقه شركت‌كنندگان دلنوشته‌ها و حرف‌های خود را با علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا(ع) در ميان می‌گذارند.

 وی مهلت ارسال آثار به این مسابقه را 1 تیرماه سال جاری روز تولد امام رضا(ع) اعلام کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه فوق می توانند آثار خود را با موضوع «دلنوشته ای به امام رضا(ع)» به شماره وات ساپ:09367286065 ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برندگان این مسابقه هدایایی به قید قرعه اهداء خواهد شد.