تبیین جایگاه ائمه اطهار(ع) و امامزادگان برای مردم امری ضروری است
تبيين جايگاه ائمه اطهار(ع) و امامزادگان براي مردم امري ضروري است
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد

تبیین جایگاه ائمه اطهار(ع) و امامزادگان برای مردم امری ضروری است

آيت الله حسيني با اشاره به حضور فرزندان امام موسي بن جعفر(ع) در ايران با هدف هدايت مردم اظهار کرد: تبيين جايگاه ائمه اطهار و امامزادگان امري ضروري است.
شناسه خبر : 28108 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله«سید نصیر حسینی» ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت اظهار داشت:فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) هدایت مردم و نشان دادن مسیر معرفت به انسان ها را از اهداف حرکت معنوی خود قرار دادند.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیروزی انقلاب و نقش بزرگان تربیت یافته قم خاطرنشان کرد: وظیفه داریم جهت بزرگداشت دهه کرامت به دلیل وجود فرزندان موسی بن جعفر (ع) تلاش و برنامه ریزی صحیح در جهت بزرگداشت این ایام داشته باشیم.

آیت الله حسینی افزود: در سرزمین خراسان خورشیدی به نام امام رضا(ع)، در شهر مقدس قم ماه تابانی به نام حضرت معصومه (س) و در شیراز حضرت شاه چراغ (ع) کشور را در امنیت خود قرار داده اند.

امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد وجود حضرت امام رضا(ع)،حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ را قلب تپنده ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: تبیین جایگاه ائمه اطهار و امامزادگان ضروری است. 

وی با بیان اینکه بیش از 200 امامزاده در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: بیش از 200 هزار نفر از ناحیه پدری سادات هستند.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز الگوهای مختلفی از طرف دشمنان به جامعه اسلامی ما معرفی می شود که باید در بستر فضای مجازی ضمن تولید محتوا،در جهت ترویج سیره اهل بیت(ع) ، شاخصه های دهه با برکت کرامت را به درستی برای مردم تبیین کنیم.