دومین جشنواره مجازی «خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
دومين جشنواره مجازي «خط ۵۷» در کهگيلويه و بويراحمد برگزار مي شود
در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بیان شد؛

دومین جشنواره مجازی «خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

دولت آبادي، در نشست بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) از برگزاري دومين جشنواره مجازي «خط ۵۷» در استان کهگيلويه و بويراحمد خبر داد.
شناسه خبر : 27547 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا دولت آبادی دیروز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای عمل به وظایف ذاتی خود، دومین جشنواره مجازی «خط 57» را برگزار می کند.

دولت آبادی با اشاره به لزوم تبیین اندیشه های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت:تولید محتوا و بهره گیری از همه ظرفیت ها به ویژه فضای مجازی و برنامه ریزی جهت گرامیداشت رحلت امام(ره)در شرایط بیماری کرونا یک ضرورت است.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:این برنامه به مناسبت گرامی داشت ارتحال حضرت امام(ره) و با هدف آشنایی نسل جدید با اندیشه های حضرت امام(ره) با موضوع خلاصه نویسی وصیت نامه امام(ره) ،نقاشی با موضوع امام و انقلاب(ویژه سنین 7 تا 12 سال)، تولید کلیپ یا عکس نوشته از بیانات حضرت امام (ره) برگزار می شود.

دولت آبادی افزود:علاقمندان می توانند آثار خود را جهت شرکت در این برنامه به شماره واتساپ،09390956543 و همینطور در پورتال بچه های مسجد ارسال و ثبت نمایند 

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه سال جاری خواهد بود