اعضای کانون مقداد یاسوج؛ همراه و همدل زلزله‌زدگان سی‌سخت
اعضاي کانون مقداد ياسوج؛ همراه و همدل زلزله‌زدگان سي‌سخت

اعضای کانون مقداد یاسوج؛ همراه و همدل زلزله‌زدگان سی‌سخت

اعضاي کانون فرهنگي هنري مقداد ياسوج، با تلاش جهادي خود به حمايت و ياري زلزله‌زدگان سي‌سخت پرداختند.
شناسه خبر : 27051 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، «امیر امیر پور» در آئین تجلیل از برگزیدگان طرح ملی «ایران قوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بعد از وقوع زلزله در شهر سی سخت کانون های فرهنگی و هنری مساجد اولین گروهی بودند که با حضور و بازدید میدانی کمبودها را رصد کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مقداد یاسوج ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون در ایام زلزله سی سخت افزود: با هماهنگی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک دستگاه نانوایی سیار از شهر قم به منطقه زلزله زده سی سخت آورده شد و در مدت بیش از 50 روز ۳۲۰ کیسه آرد، معادل ۲۳۳ هزار و ۶۰۰ قرص نان پخت و به دست مردم زلزله‌زده رساندیم.

وی به عنوان مدیر کانون مقداد که کانون معین شهر زلزله زده سی‌سخت اعلام شد بیان داشت: ۴ هزار بسته گوشت با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا بین همه خانواده‌های زلزله‌زده سی‌سخت با کمترین میزان انحراف توزیع شد.

مسئول کانون معین و رابط با موسسه حضرت خدیجه (س) ،400 تخته پتو، 100 عدد پیک نیک، 400 دستگاه هیتر برقی و حدود 400 جفت کفش و توزیع آنها بین زلزله زدگان شهر سی سخت را از دیگر اقدامات کانون مقداد اعلام کرد.  

 امیرپور تصریح کرد:  ۳۱۷ زوج نابارور به موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا از طرف کانون معرفی شدند که تسهیلات بدون بهره برای آنها در نظر گرفته ‌شود و به تعدادی از آنها تاکنون این تسهیلات اعطاء شده است.

گفتنی است در این آئین با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از «امیر امیرپور»، مسئول کانون مقداد یاسوج و رابط با موسسه حضرت خدیجه (س) تجلیل به عمل آمد.