برگزاری مسابقه مجازی ویژه «ماه مبارک رمضان به روایت تصویر»
برگزاري مسابقه مجازي ويژه «ماه مبارک رمضان به روايت تصوير»

برگزاری مسابقه مجازی ویژه «ماه مبارک رمضان به روایت تصویر»

مسابقه مجازي ويژه «ماه مبارک رمضان به روايت تصوير» در قالب «دعا، نيايش و همدلي مومنانه» توسط کانون فرهنگي الرحمن ياسوج برگزار مي شود
شناسه خبر : 26765 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا دولت آبادی از برگزاری مسابقه مجازی ویژه«ماه مبارک رمضان به روایت تصویر» در قالب «دعا،نیایش و همدلی مومنانه» توسط کانون فرهنگی و هنری الرحمن خبر داد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در ستاد مساجد استان به‌صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

دولت آبادی با اعلام این برنامه در ماه مبارک رمضان گفت: همه ما باید با بهره گیری از فرصت معنوی این ماه عزیز در مسیر خودسازی گام برداریم و با دعا و نیایش و راز و نیاز بیش از گذشته به خداوند نزدیک شویم

وی افزود:ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همزمان با ماه مبارک رمضان برای به تصویر کشیدن دعا، نیایش و همدلی مردم هم استانی، اقدام به برگزاری جشنواره رمضان به همت کانون فرهنگی، هنری الرحمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده است.

علیرضا دولت آبادی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی، می توانند تا عید سعید فطر ، تصاویر منتخب خود را در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۹۴۳۱۸۷ ارسال کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.