اولین جلسه کارگروه مساجد دهه فجر در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد
اولين جلسه کارگروه مساجد دهه فجر در استان کهگيلويه و بوير احمد برگزار شد

اولین جلسه کارگروه مساجد دهه فجر در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

اولين جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در استان کهگيلويه و بويراحمد، به ميزرباني ستاد فهما اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 22972 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: نخستین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز( 30 دی) با حضور اعضای این کارگروه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

علیرضا دولت آبادی در این نشست  طی سخنانی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تشریح برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین نقش این پیروزی بزرگ برای نسل جوان و نوجوان است.

 

مسئول کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های امسال متناسب با شرایط حقیقی و مجازی و از سوی دیگر در شرایط کرونا اجرا می‌شود، افزود:نقش مساجد از قبل اسلام در تداوم پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم با خواست و اراده الهی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند که هم اکنون شاهد دستاوردهای انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

 

دولت آبادی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع انقلاب،تولید محتوا با محوریت انقلاب،کلیپ تبیین گام دوم انقلاب در مدت زمان 90 ثانیه،جشنواره شعر انقلاب و بازخوانی سرود انقلابی و همچنین جشن های مردمی از برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کارگروه فرهنگی، هنری و مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان برنامه ها و پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن دهه مبارک فجر امسال اعلام کردند.