تجلیل از کتابداران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دنا
تجليل از کتابداران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان دنا

تجلیل از کتابداران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دنا

از کتابداران فعال کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان دنا به مناسبت هفته کتاب تجليل شد
شناسه خبر : 19966 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «فرهاد ناصری» گفت: به مناسبت پاسداشت هفته کتاب از کتابداران فعال کتابخانه های  کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر سی سخت و کوخدان با اهداء هدایایی تجلیل شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا افزود:فضای روح بخش و معنوی مسجد،حاضران در این مکان مقدس را به دوردست های ایمان و معنویت پرواز می دهند و چه نماز در مسجد و چه مطالعه و تفکر در آن تا بیکرانه ها افراد و مخاطبان مسجد را رشد می دهد.

 

فرهاد ناصری بیان داشت: قدم اول برای برای توسعه هر جامعه توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و امیدواریم که با تلاش مسئولین و مشارکت آنها جهت کمک به رشد فرهنگی در مجموعه کتابخانه‌های مساجد شاهد ارتقا فرهنگی در این مجموعه ها باشیم.

 

ناصری ادامه داد: شاید کتابخانه‌ها در این شرایط بیماری تعطیل باشند، اما فرصت مطالعه نه تنها کم نشده بلکه به واسطه شرایط کرونایی و حضور فرزندان در خانه‌ها بیشتر نیز شده است.

 

فرهاد ناصری تقویت فرهنگ مطالعه را بسیار موثر دانست و اظهار داشت:خوشبختانه اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ها نیز یکی از اولویت‌های برنامه های خود را توجه به مطالعه و کتابخانه‌ها قرار داده اند.

 

وی ادامه داد:دانشمندان پیشین ایران اسلامی که اینک نام و عنوان آنان در خاور و باختر ورد زبان همگان است ،رشد و پرورش یافته و نتیجه هم نشینی  ، مجالست و مطالعه آنها در مساجد بوده است