برگزاری طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی
برگزاري طرح احسان قرآن ويژه اربعين حسيني
طرح احسان قرآن

برگزاری طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی

طرح احسان قرآن ويژه اربعين حسيني با محوريت کانون‌هاي مساجد در کهگيلويه و بويراحمد اجرا مي‌شود
شناسه خبر : 17143 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا دولت آبادی گفت:همزمان با اربعین حسینی طرح احسان قرآن همزمان در سراسر کشور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:این طرح ویژه اربعین حسینی در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان برگزار می شود  که با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت(ع) همراه است.

 

دولت آبادی اضافه کرد:شرکت‌کنندگان در این طرح با تأسی به سیدالشهدا(ع) به حزب خوانی قرآن و اهداء ثواب تلاوت آن به ارواح شهدا و اسرای کربلا و همچنین ختم قرآن می پردازند.

 

علیرضا دولت آبادی با اشاره به برگزاری طرح از هفتم تا هفدهم مهرماه سال جاری ادامه داد:علاقمندان برای شرکت در طرح به سایت بچه های مسجد  bachehayemasjed.ir مراجعه و گزارش برنامه های خود را در این سایت ثبت کنند.

 

دولت آبادی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در طرح به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد یادآور شد:مدت زمان برنامه 45 دقیقه تا یکساعت خواهد بود و قاریان و حافظان ممتاز کشوری نیز در این محفل به قرائت قرآن می‌پردازند