کنگره ملی شعر آیینی سوگواره ایل در یاسوج برگزار می‌شود
کنگره ملي شعر آييني سوگواره ايل در ياسوج برگزار مي‌شود

کنگره ملی شعر آیینی سوگواره ایل در یاسوج برگزار می‌شود

دولت‌آبادي از برگزاري اولين کنگره شعر آييني سوگواره ايل خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان براي شرکت در اين کنگره تا پايان مهرماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.
شناسه خبر : 16897 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان کهگيلويه و بويراحمد: عليرضا دولت آبادي با اشاره به برگزاری اولين کنگره شعر آييني سوگواره ايل، گفت: این رویداد فرهنگیدر  یاسوج برگزار می شود.

 

 مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد به موضوعات اصلي اين سوگواره از جمله - مفاهيم و ارزش هاي عاشورا و اربعين - شعر آييني در ادعيه - مناجات و مفاهيم قرآن و عترت - شعر آييني و مقاومت بيداري اسلامي - پيامبر و اهل بيت (ع) اشاره کرد و افزود: علاقمندان تا پايان مهرماه مهلت دارند آثار خود را به شماره مجازي 09390956543 ارسال کنند.

 

دولت آبادي از شرايط و مقررات سوگواره سخن گفت و عنوان کرد: اين جشنواره در دو گروه سني نوجوانان (12 تا 20 سال) و جوانان (20 تا 30 سال) برگزار و اشعار ارسالي دو بخش سپيد و کلاسيک ارزيابي خواهد شد

 

وي افزود: هر شاعر مي تواند در هر بخش 3 اثر ارسال کند و همچنين عدم چاپ آثار ارسالي در همايش هاي پيشين در اولويت پذيرش قرار دارد گفتني است اشعار ارسالي در قالب فايل word با خط B nazanin اندازه 14 باشد.