نوجوانان فعال کانون فرهنگی و هنری ملاصدرا تجلیل شدند
نوجوانان فعال کانون فرهنگي و هنري ملاصدرا تجليل شدند

نوجوانان فعال کانون فرهنگی و هنری ملاصدرا تجلیل شدند

سجاد پاد گفت:نوجوانان فعال کانون فرهنگي و هنري ملاصدرا در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم تجليل شدند
شناسه خبر : 15625 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

«سجاد پاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: نوجوانان فعال مسجد صاحب الزمان (عج) روستای منج در راستای برنامه سه شنبه های تکریم با اهداء لوح تقدیر و کتاب تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ملاصدرا مسجد صاحب الزمان(عج) روستای منج از توابع منطقه سادات محمودی شهرستان دنا افزود:بکی از برنامه های کانون، برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی با محوریت داستان های قرآن با حضور قرآن آموزان نوجوان می باشد که در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از نوجوانان فعال کانون تجلیل شد.

 

پاد با اشاره به اینکه مسجد پایگاه تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت(ع) و جلوه گاه رشد فضایل اخلاقی است بیان داشت:هدف از تجلیل فعالان نوجوان کانون که هر ساله انجام می شود افزایش توجه و جذب بیشتر نوجوانان به مسجد و روی آوردن به کار فرهنگی در مسجد است.

 

وی ادامه داد: سه شنبه های تکریم از طرح های خوب و تاثیرگذار در سطج کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که به فعالان حوزه فرهنگی،اجتماعی و دینی توجه ویژه دارد و اجرای برنامه های این طرح باعث ارتقاء فرهنگ عمومی و الگوسازی نمازگزاران بویژه نوجوانان و جوانان می شود