وظیفه جامعه اسلامی زنده گاه داشتن سیره عملی و رفتاری شهید است/خانواده شهید «موسی سی سختی‌پور» تجلیل شدند
وظيفه جامعه اسلامي زنده گاه داشتن سيره عملي و رفتاري شهيد است/خانواده شهيد «موسي سي سختي‌پور» تجليل شدند

وظیفه جامعه اسلامی زنده گاه داشتن سیره عملی و رفتاری شهید است/خانواده شهید «موسی سی سختی‌پور» تجلیل شدند

تقدير از خانواده شهيد «موسي سي سختي‌پور» آذين‌بخش اين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان کهگيلويه و بوير احمد بود.
شناسه خبر : 15147 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: در راستای اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت سلیمان(ع) این هفته به دیدار خانواده شهید «موسی سی سختی پور» رفتند.

 

«عبدالحسین کوثری» در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت سلیمان(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای دینگو از توابع شهرستان دنا افزود: تکریم خانواده های معظم شهداء که از سرمایه های ارزشمند نظام هستند و ترویج سیره شهداء در جامعه وظیفه امروز ما است.

 

کوثری با اشاره به اینکه این روزها مردم به دیدار خانواده های شاهد رفته و از آنها قدردانی می کنند ادامه داد:خانواده شاهد از وفادارترین افراد نظام به شمار می روند که دیدار با آنها موجب دلگرمی این خانواده ها خواهد بود.

 

وی افزود: در این برنامه از مرتضی سی سختی پور،برادر شهید موسی سی سختی پور دیروز سه شنبه تجلیل شد.

 

گفتنی است در این برنامه فرهاد ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا و جانمحمد خوبپور معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند

 

شهید موسی سی سختی پور سال 1341 در شهر سی سخت متولد شد و سرانجام 28 فروردین 1366 در نبرد جبهه غرب رژیم بعث عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.