تقدیر از مادر شهیدان تقوی در سه‌شنبه‌های تکریم استان کهگیلویه و بویر احمد
تقدير از مادر شهيدان تقوي در سه‌شنبه‌هاي تکريم استان کهگيلويه و بوير احمد

تقدیر از مادر شهیدان تقوی در سه‌شنبه‌های تکریم استان کهگیلویه و بویر احمد

مادر شهيدان تقوي، «سيد منصور تقوي و سيد عبدالحميد تقوي» در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در کهگيلويه و بوير احمد تجليل شدند.
شناسه خبر : 15104 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: مادر شهيدان تقوي، «سيد منصور تقوي و سيد عبدالحميد تقوي» در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در کهگيلويه و بوير احمد تجليل شدند.

 

علیرضا دولت آبادی در این آئین گفت:طرح سه شنبه های تکریم در راستای توجه ویژه به خانواده معظم شهداء و ایثارگران است که هر هفته در استان برگزار می شود.

 

«علیرضا دولت آبادی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آئین در تکریم از «بی بی جان دیرباز» مادر 73 ساله شهیدان«سید منصور و حجه الاسلام سید عبدالحمید تقوی» با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

 

لازم به ذکر است،«شهید عبدالحمید تقوی» از روحانیون شاخص کهگیلویه و بویراحمد بود که توانست در سن 20 سالگی 12 جلد کتاب به رشته تحریر درآورد و در یکم مهر ماه 1342در شهر سوق متولد و سرانجام در 22 بهمن ماه 1364 در منطقه عملیاتی والفجر 8 فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

«شهید سید منصور تقوی» در 10 اسفندماه سال 1346 متولد و در 29 تیرماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

گفتنی است این آئین با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.