برگزاری آیین سه شنبه های تکریم در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
برگزاري آيين سه شنبه هاي تکريم در دفتر نماينده ولي فقيه در کهگيلويه و بويراحمد

برگزاری آیین سه شنبه های تکریم در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

در تاريخ بشر،هر جامعه اي که صلابت و عظمت دارد به برکت قهرمانان ميدان جنگ آن جامعه است
شناسه خبر : 15097 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کهگیلویه و بویراحمد: در راستای اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، حجه الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی» گفت:شهدا قهرمانان ملی ما هستند که برای دفاع از حیثیت،عزت و استقلال کشور به میدان جنگ رفتند.

 

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین تصریح کرد: اگر امروز امنیت و استقلال داریم و طرح های دشمنان خنثی میشود و نمی توانند گام عملی بردارند به این جهت است تاریخ جنگ و جنگ آوری شهداء ما را مرور میکنند که انسانهای بزرگ و شجاعی در شرایط سخت جانفشانی کردند و شهید شدتد و تذاشتند کشورشون مورد تعدی و تجاوزگران و بیگانگان قرار بگیرد.

 

امام جمعه باسوج اضافه کرد: امروز شرایط نسبت به گذشته متفاوت است و از جهت قدرت نظامی ، سیاسی و اجتماعی کشور ما بالاتر رفته  لذا دشمنان ما امروز ضعیف تر شده و ملت ما الحمدلله قوی تر شده است.

 

حجه الاسلام سید نصیر حسینی ادامه داد: به خانواده شهدا افتخار می کنیم و شهداء بعنوان قهرمانان ملی از دامن زنان و مادرانی برخاسته اند که شایسته بودند و توانستند حماسه ای خلق کنند و باعث امنیت کشور شدند.

 

وی با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم و احترام به خانواده شهداء بیان داشت:با تداوم این برنامه ها، خاطرات شیرین وافتخارآمیز شهداء و خانواده آنها در ذهن مردم زنده می شود و این احیاء خاطرات قدرت بخش است

گفتنی است در این آئین از مادر شهیدان «سیدعبدالحمید و سیدمنصور تقوی» تجلیل شد