نذر قربانی 30 راس گوسفند به مناسبت عید قربان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد
نذر قرباني 30 راس گوسفند به مناسبت عيد قربان توسط کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد

نذر قربانی 30 راس گوسفند به مناسبت عید قربان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

دولت‌آبادي گفت: با همکاري موسسه خيريه حضرت خديجه (س) طرح نذر قرباني براي همدلي و دستگيري از نيازمندان و با قرباني 30 راس گوسفند برگزار شد.
شناسه خبر : 14170 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد، «علیرضا دولت‌آبادی» با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت عید قربان گفت: با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س)، 30 راس گوسفند توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در 30 نقطه محروم استان توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح مواسات و همدلی مومنانه و با هدف خدمت رسانی و دستگیری نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

 

دولت آبادی اظهار داشت: عيد قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسليم است. روزي است که انسان در برابر معشوق، هيچ بودن همه چيز را مي‏پذيرد، خود و همه چيز را فداي او مي‏‌کند.

 

علیرضا دولت آبادیگفت: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می فرماید: «شعبان ماه من و رمضان ماه خدا و بهار مستمندان است و عید قربان قرار داده شده تا (با ذبح قربانی) مستمندان را از گوشت قربانی سیر کنید. پس آنان را از این اطعام بهره مند سازید»؛ بر این اساس این حرکت خداپسندانه نذر قربانی به منظور گرامیداشت عید قریان و کمک رسانی به محرومان و توزیع گوشت در 30 نقطه استان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد که کانون های توزیع کننده توانستند در ثواب قربانی عید قربان سهیم باشند.