حفظ نظام اسلامی مرهون ایثارگری خانواده شهیدان است
حفظ نظام اسلامي مرهون ايثارگري خانواده شهيدان است

حفظ نظام اسلامی مرهون ایثارگری خانواده شهیدان است

طاعتي‌پور، در پنجمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان کهگيلويه و بوير احمد اظهار کرد: حفظ نظام اسلامي مرهون ايثارگري خانواده شهيدان است.
شناسه خبر : 13968 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «جهانشاد طاعتی پور» در پنجمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان کهگیلویه و بویر احمد، با خانواده شهید «مندنی چیره نژاد » دیدار و گفت وگو کرد.

 

طاعتی‌پور در این دیدار که سه شنبه 7 مرداد به همت کانون فرهنگی و هنری زینبیه مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، گفت: تکریم خانواده شهدا در واقع همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن تقدیر از صبوری خانواده‌های شهدا افزود:  پدران و مادران شهدا از افتخارات  نظام اسلامی هستند که همواره دعای خیرشان راهگشای مشکلات جامعه است.

 

وی در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، دیدار با خانواده آن دلاوران را به عنوان یک افتخار توصیف کرد و افزود: در این ایام و با توجه به برگزاری به طرح ملی سه شنبه های تکریم، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی به دیدار خانواده های شهداء می روند تا از مقام شامخ آنها تجلیل شود.

 

گفتنی است شهید مندنی چیره نژاد از شهدای گرانقدر شهرستان بهمئی،دهم تیرماه 1361 در عملیات رمضان، محور کوشک به مقام والای شهادت نائل شد .