اهدای تجهیزات ورزشی به کانون‌های فرهنگی هنری برگزیده در تابستانه فهما استان کهگیلویه و بویر احمد
اهداي تجهيزات ورزشي به کانون‌هاي فرهنگي هنري برگزيده در تابستانه فهما استان کهگيلويه و بوير احمد

اهدای تجهیزات ورزشی به کانون‌های فرهنگی هنری برگزیده در تابستانه فهما استان کهگیلویه و بویر احمد

دولت‌آبادي خبر از اهداي وسايل و تجهيزات ورزشي به کانون‌هاي فرهنگي و هنري برگزيده در طرح «تابستانه فهما» داد.
شناسه خبر : 13677 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: علیرضا دولت آبادی از اهداء تجهیزات ورزشی به کانون های فرهنگی و هنری برتر استانی در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری" تابستانه فهما "خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با موضوع "تابستانه فهما" اشاره کرد و افزود: طرح تابستانه فهما که از 10 تیرماه جاری شروع و تا 5 شهریورماه ادامه دارد فرصت مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی وهنری مساجد و برنامه ریزی فعالیت های اجرایی کانون ها در تابستان و ثبت این فعالیت ها در سایت بچه های مسجد است.

 

علیرضا دولت آبادی بیان کرد: طرح تابستانه فهما، با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ، با هدف شبکه سازی و هم افزایی مردم و فعالان فرهنگی در راستای خدمت به مسجد برگزار خواهد شد.

 

دولت آبادی ادامه داد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی دوره طرح تابستانه فهما،از کانون های فرهنگی و هنری برگزیده هر شهرستان در این طرح، با اهداء وسایل ورزشی تقدیر می شود.