نمایشگاه دستاوردهای زنان عضو کانون «حجاب» اندرزگاه نسوان یاسوج برگزار شد
نمايشگاه دستاوردهاي زنان عضو کانون «حجاب» اندرزگاه نسوان ياسوج برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای زنان عضو کانون «حجاب» اندرزگاه نسوان یاسوج برگزار شد

به مناسبت فرارسيدن هفته عفاف و حجاب، نمايشگاهي به همت زنان عضو در کانون فرهنگي هنري «حجاب» اندرزگاه نسوان ياسوج برگزار شد.
شناسه خبر : 13461 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان کهگيلويه و بويراحمد: «سيده زهره پناهنده» در طی نشستی که به مناسبت گراميداشت هفته حجاب و عفاف در اندرزگاه نسوان ياسوج برگزار شد،  اظهار کرد: نهادينه‌سازي فرهنگ حجاب و عفاف از ضرورت‌هاي باورهاي ديني است که مستلزم برنامه ريزي صحيح است، در این راستا بايد با استفاده از ابزار و شيوه هاي کاملا مدرن و موثر در اين زمينه پرداخت.

 

مشاور و طلبه حوزه بند اندرزگاه زنان افزود: اين نشست به منظور تقويت باورهاي فرهنگي ديني و ارتقا بينش نظري برگزار شده است، مساله مهم این است که ابتدا بايد بحث نهادينه سازي باورهاي حجاب و عفاف در جامعه را شناخت.

 

پناهنده با بيان اينکه ترويج فرهنگ عفيفانه ضامن سلامتي جامعه است، تصریح کرد: حفظ فرهنگ  حجاب و عفاف يک وظيفه همگاني است که نيازمند آموزش موثر خصوصا در خانواده ها است

 

در ادامه این نشست « صدیقه هادی فرد» نیز طی سخنانی گفت: اين جلسات و برنامه هاي فرهنگي  هنري با هدف افزايش سطح آگاهي و شناخت زنان در زندان برگزار مي شود.

 

گفتنی است در حاشيه اين جلسه نمايشگاه با موضوع حجاب و عفاف که جزو دستاوردهاي زنان عضو کانون فرهنگي و هنري حجاب اندرزگاه نسوان است، برگزار شد.