دیدار با خانواده شهدا تلاشی مقدس در احیای ارزش‌های دین است
ديدار با خانواده شهدا تلاشي مقدس در احياي ارزش‌هاي دين است

دیدار با خانواده شهدا تلاشی مقدس در احیای ارزش‌های دین است

جهانشاد طاعتي‌پور، در جريان برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: ديدار خانواده‌هاي شهدا تلاشي مقدس براي احياي ارزش‌هاي دين است.
شناسه خبر : 13446 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «جهانشاد طاعتی پور» در  دیدار با خانواده شهید درستان طرح سه شنبه های تکریم را، تکریم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا مجاهدت های رزمندگان بی ادعا در دفاع از ارزش های نظام اسلامی را از طریق این برنامه ها در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام بالاخص شهید والا مقام درستان افزود:بزرگداشت شهداء ارج نهادن به فداکاری های شهدا،ایثارگران ،آزادگان و خانواده های شهداء و همه عزیزانی که در طول دفاع مقدس جهت حفظ آرمان های انقلاب تلاش و از خودگذشتگی کردند.

 

طاعتی پور ادامه داد:مهمترین درس شهداء مقاومت در برابر ظلم بود و به ما آموختند که اگر در مسیر الهی با اخلاص گام برداریم قویترین دشمنان اسلام هم توان مقابله با ما را نخواهند داشـ

یارمحمد کریم نژاد در این دیدار تصریح کرد:دیدار از خانواده های معظم شهداء در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معنا می بخشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه، مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ساهشیر از توابع شهرستان بهمئی با اشاره به تاریخ شهادت شهید درستان در 15 آذرماه سال 1363 در منطقه حاج عمران ایلام غرب، بیان کرد:تکریم ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و.

مسئولان باید دیدار از خانواده های شهداء و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

در پایان از خانواده شهید محمدعلی درستان، توسط کانون فرهنگی و هنری اندیشه مسجد صاحب الزمان(عج) روستای سیاهشیر تجلیل به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است این دیدار به همت کانون فرهنگی و هنری اندیشه و با حضور جهانشاد طاعتی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،مسلم مختاری نماینده صدا و سیمای استان،حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ویسی نژاد کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد