تشکیل شورای راهبردی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد
تشکيل شوراي راهبردي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد

تشکیل شورای راهبردی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

عليرضا دولت آبادي از تشکيل شوراي راهبردي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کهگيلويه و بويراحمد خبر داد.
شناسه خبر : 12394 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ «علیرضا دولت آبادی» در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد که در محل این ستاد برگزار شد گفت:شورای راهبردی متشکل از مدیران کانونها در راستای برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری تشکیل می شود.  

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:هدف از تشکیل شورای راهبردی کانونها تصمیم گیری برنامه های کانون ها و همفکری با اعضای شورا است.

 

دولت آبادی با بیان اینکه این شورا بایستی در راستای تقویت کانون ها قدم بردارد، تصریح کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر فعالیت های عمومی کانون باید به انجام برنامه ها و فعالیت های شاخص در شهرستان ها نیز ورود کنند و انتظار می رود شورای راهبردی در این زمینه برنامه ریزی کند.

 

وی با اشاره به ثبت فعالیت های طرح ملی راهکار توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  که جزو 10 استان اول در این طرح در سطح کشور می باشد ادامه داد:با راه اندازی سایت "بچه های مسجد" فضای حمایتی تبدیل به فضای رقابتی شده است و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید خود را با شرایط جدید وفق دهند تا به فعال سازی کانون ها کمک شود.

 

علیرضا دولت آبادی در این نشست همچنین به طرح ملی "روح مقاومت" اشاره کرد و ادامه داد: طرح ملی "روح مقاومت" با هدف معرفی خانوادههای شهدا، جانبازان، نخبگان، نوجوانان و جوانان فعال حوزه فرهنگی و مسجدی در سطح کشور ابلاغ شده که کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان باید این برنامه را در دستور کار خود نیز قرار دهند.

 

گفتنی است در پایان، مدیران کانون های فرهنگی هنری به پرسش و پاسخ ، پیشنهاد و انتقاد در زمینه برنامه های مربوط به کانون های حوزه خود پرداختند.