اهداء کتاب به فعالین کانون فرهنگی و هنری کوثر توتنده
اهداء کتاب به فعالين کانون فرهنگي و هنري کوثر توتنده

اهداء کتاب به فعالین کانون فرهنگی و هنری کوثر توتنده

روح اله کمالي پور گفت:طرح اهداء کتاب با هدف برخورداري جوانان و نوجوانان عضو کانون فرهنگي و هنري کوثر، مسجد امام رضا (ع) روستاي سرتنگ توتنده از روستاهاي همجوار و براي آشنايي بيشتر اعضاء کانون با کتاب و کتابخواني و فعال کردن کتابخانه ي کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 12269 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد؛

روح اله کمالی پور گفت:طرح اهداء کتاب با هدف برخورداری جوانان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری کوثر، مسجد امام رضا (ع) روستای سرتنگ توتنده از روستاهای همجوار و برای آشنایی بیشتر اعضاء کانون با کتاب و کتابخوانی و فعال کردن کتابخانه ی کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده مسجد صاحب الزمان(عج) روستای توتنده افزود:هدف از این کار تشویق جوانان و نوجوانان عضو کانون در شرایط بیماری کرونا و روزهای سخت است تا بتوانند از این کتاب‌ها نهایت بهره را ببرند .

روح اله کمالی پور تاکید کرد: به‌منظور ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان عضو کانون ها جهت شرکت در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی مساجد، کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده مسجد صاحب الزمان(عج) روستای توتنده به‌صورت دوره‌ای از نوجوانان و جوانان فعال  مساجد روستایی با اهدای کتاب تجلیل می‌‌کند.

کمالی پور با اشاره به اینکه در روستای توتنده افراد تحصیلکرده ای هستند که می توان از وجود آنها در کانون بهره برد، بیان کرد:برای اینکه یک فعالیت فرهنگی اثربخش باشد نیازمند همراهی و شناسایی استعدادهای لازم در این زمینه هستیم و قطعا بکارگیری افراد تحصیلکرده می تواند باعث بوجود آوردن ایده های مختلف مطالعه و ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها شود.

وی اظهار داشت:برگزاری این برنامه ها و استقبال خوب از این طرح ها توسط جوانان و نوجوانان مسجدی فرصت مناسبی است تا علاوه بر جوانان و نوجوانان ، بزرگسالان عضو کانون نیز بهره های فراوانی از این جلسات در فضای معنوی مسجد ببرند.

لازم به ذکر است، کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده مسجد صاحب الزمان(عج) روستای توتنده از توابع شهرستان دنا جزو سه کانون الگو در استان و از کانون های برتر و شایسته تقدیر در طرح ملی "فهما" ،ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور می باشد .

گفتنی است روستای توتنده جزو حوزه مرکزی شهرستان دنا  با 2500 نفر جمعیت در 35 کیلومتری یاسوج واقع است .