فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «مولی الموحدین» در کمک به نیازمندان
فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «مولي الموحدين» در کمک به نيازمندان

فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «مولی الموحدین» در کمک به نیازمندان

محمدجواد نوذري گفت: شرايط سخت فرصتي براي کمک و ياري به نيازمندان جامعه است، در اين راستا کانون فرهنگي هنري مولي الموحدين اقدامات متعددي را انجام داده است.
شناسه خبر : 11687 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد:محمدجواد نوذری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در برگزاری رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه گفت: در شرایط کنونی بیماری کرونا باید بیش از پیش به فکر رسیدگی به وضعیت معیشتی فقرا ، نیازمندان و مستضعفان در حد توان باشیم .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مولی الموحدین» مسجد صاحب الزمان(عج) روستای خونگاه افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا برگزاری رزمایش سراسری مواسات و همدلی مؤمنانه نشان داد که ایثار و دستگیری از نیازمندان و فقرا ریشه در تاریخ اسلامی و فرهنگ ایرانی و شیعی دارد و از این رو این شرایط سخت به فرصتی برای تقویت همدلی ها تبدیل شد.

 

محمدجواد نوذری افزود: کمک های مومنانه کانون فرهنگی و هنری مولی الموحدین برای اقشار نیازمند و خانواده هایی که به واسطه این ویروس منحوس کرونا زندگی و معیشت آن ها دچار مشکل شده است توزیع شدند.

 

 نوذری اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 4 هزار عدد ماسک قابل شستشو،160 بسته مواد بهداشتی و 88 بسته غذایی با همکاری،مساعدت و مشارکت خیرین محلی و کمک های مومنانه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به همت کانون فرهنگی و هنری مولی الموحدین تهیه و بین خانواده های نیازمند در روستای خونگاه و همچنین روستاهای همجوار توزیع شد.

 

نوذری تصریح کرد: اقلام تهیه شده شامل بسته های غذایی( برنج، روغن، حبوبات، شکر و کنسرو ماهی) و بسته های بهداشتی(مواد ضدعفونی و ماسک) در اختیار نیازمندانی که از قبل توسط اعضاء کانون فرهنگی و هنری مولی الموحدین شناسایی شده بودند قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی بتوانیم در این شرایط خاص به یاری نیازمندمان برسیم.

 

روستای خونگاه در 13 کیلومتری شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا و جمعیت بالغ بر 570 نفر قرار دارد .