100 بسته غذایی به همت کانون فرهنگی هنری «فدک» میان نیازمندان توزیع شد
100 بسته غذايي به همت کانون فرهنگي هنري «فدک» ميان نيازمندان توزيع شد

100 بسته غذایی به همت کانون فرهنگی هنری «فدک» میان نیازمندان توزیع شد

الماسي گفت: به همت کانون فرهنگي و هنري فدک 100 بسته غذايي تحت عنوان مواسات و کمک مومنانه بين نيازمندان روستاي آرو از توابع شهرستان گچساران توزيع شد
شناسه خبر : 11606 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: « صالح الماسی» با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «فدم» در راستای لبیک به فرامین رهبر فرزانه ایران اسلامی و حمایت از خانواده های متاثر از ویروس کرونا در قالب طرح کمک های مومنانه و مواسات، گفت: این کانون اقدام به توزیع بسته های غذایی بین خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا کرده است .

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری «فدک» مسجد امام سجاد(ع) روستای آرو اضافه کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا اعضاء کانون فرهنگی و هنری «فدک» علاوه بر توزیع بسته های غذایی، تعداد بیش از 2000 ماسک قابل شستشو تهیه و بین اقشار نیازمند توزیع شده است و تاکنون ادامه دارد.

 

وی از مشارکت مسئولان و خیران در این طرح تقدیر و تصریح کرد:اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارونی، حبوبات و خرما با محوریت مواسات و همدلی در اختیار خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

الماسی ادامه داد: فعالیت‌های کانون‌فرهنگی و هنری «فدک» همانند سایر کانون ها  با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین دیگر فعالیت های کانون در سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت می‌شود.

گفتنی است روستای آرو در 50 کیلومتری شهرستان گچساران قرار دارد .