فعالیت آتش به اختیار کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار یاسوج در مقابله با کرونا ویروس
فعاليت آتش به اختيار کانون فرهنگي و هنري شهيد علمدار ياسوج در مقابله با کرونا ويروس

فعالیت آتش به اختیار کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار یاسوج در مقابله با کرونا ویروس

زهرا بهناميجو گفت:فعاليت هاي آتش به اختيار خواهران کانون فرهنگي و هنري شهيد علمدار مسجد امام حسين(ع) ياسوج در مقابله با بيماري کرونا ادامه دارد .
شناسه خبر : 11469 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «زهرا بهنامیجو» گفت: این روزها روحیه انقلابی یا همان واژه «آتش به اختیار» را می‌توان در حرکت‌های خودجوش خواهران عضو کانون های فرهنگی و هنری در مساجد دید همان  واژه‌ای که جوانان جهادی را به فعالیت های خودجوش کشانده و در قالب خدمت به مردم و تلاش برای شکست کرونا در حال نمود پیدا کردن است تا نشان دهد که مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب در حال تحقق مهم ترین رهنمون رهبر معظم انقلاب هستند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار مسجد امام حسین(ع) یاسوج اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، خواهران کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار با مشارکت گروه های بسیجی و همراهی خیرین وارد عمل شده است و در شهر یاسوج  کارگاه  تولید ماسک ایجاد کردیم.

زهرا بهنامیجو تصریح کرد: گروه های جهادی و بسیج کانون با کمک خیرین تاکنون اقدام به تولید بیش از 15 هزار ماسک پارچه ای بهداشتی و قابل شستشو که در اختیار خانواده های کم برخوردار و آسیب پذیر از بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای حاشیه شهر یاسوج قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه تولید ماسک تا پایان نابودی کرونا ویروس ادامه دارد افزود: تولید ماسک به‌ عنوان یکی از مهمترین اقلام در مسیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا می باشد که اعضاء کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار بار دیگر مشارکت خود را نشان دادند و امید بر آن داریم تا هرچه سریع‌تر با رخت بر بستن این ویروس از کشورمان شاهد فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در صحنه باشیم.

لازم به ذکر است کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار مسجد امام حسین(ع) یاسوج از کانون های ثبت شده سال 1382 توسط ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و بعنوان کانون ویژه «عفاف و حجاب» با توجه به موضوع فعالیت کانون، ظرفیت ، توانمندی و قابلیت های کانون در زمینه طرح ها و برنامه های تبلیغی و ترویجی حجاب و عفاف موجب شد کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار بعنوان کانون ویژه «حجاب و عفاف» از طرف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و استان ثبت، تایید و شناخته شود.