توزیع 120 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و مواسات
توزيع 120 بسته معيشتي در قالب رزمايش کمک مومنانه و مواسات

توزیع 120 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و مواسات

سيده طاهره موسوي گفت:رزمايش کمک مومنانه با توزيع 120 بسته معيشتي توسط کانون فرهنگي و هنري بقيه الله الاعظم برگزار شد
شناسه خبر : 11354 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: «سیده طاهره موسوی» گفت: تجربه برنامه ها و فعالیت های مشارکتی کانون در مبارزه با کرونا ما را بر آن داشت که با همدلی ،مواسات و کمک مومنانه در جهت دستگیری محرومان از این تجربه و ظرفیت بهره گیری کنیم .

مدیر کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) یاسوج اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه و مواسات با هدف لبیک به فرامین رهبری و کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در بیماری کرونا توسط اعضاء کانون، تاکنون برگزار و همچنان این خدمت جهادی ادامه دارد.

موسوی بیان داشت: تاکنون بیش از 120 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، رب گوجه و قند بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا که توسط کانون قبلا شناسایی شده بود تهیه و توزیع شده است .

وی یادآور شد: رزمایش کمک مومنانه و مواسات را جهت دستگیری از افراد بی بضاعت در مناطق شهری و روستایی آغاز کردیم و برای این کار از ظرفیت گروه های جهادی و همیشه در صحنه کانون استفاده کردیم .

این فعال فرهنگی طرح مواسات و کمک مومنانه را اقدام مبارکی دانست وتاکید کرد: با هم‌افزایی و همدلی جهادی کانون های فرهنگی و هنری مساجد،خیرین و گروه های مردمی علاوه بر شرایط کنونی و کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آثار خوبی هم در جهت محرومیت زدایی دارد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم در پایان با اشاره به فعالیت های شاخص کانون گفت: کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم از کانون های الگو و برتر کشوری (معرفی شده از طرف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور) بر اساس آیین نامه های ستادی و استانی می باشد که فعالیت های ارزنده ای در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی و هنری خصوصا برگزاری متفاوت طرح های خانواده و تربیت فرزندان و طرح اعتکاف(بهانه وصل) در سابقه  خود دارد.
این کانون در سال 1382 از کانون های فرهنگی و هنری شهر یاسوج از طرف ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور تایید و به ثبت رسیده است .