گذری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «حدیث» در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه
گذري بر فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «حديث» در راستاي اجراي رزمايش کمک مومنانه

گذری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «حدیث» در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه

زماني‌پور با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «حديث» اظهار کرد: اين کانون در راستاي اجراي رزمايش کمک مومنانه با مشارکت خيرين گچساران، اقدام به پخش بسته‌هاي معيشتي ميان نيازمندان کرد.
شناسه خبر : 11305 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان کهگيلويه و بويراحمد: «صادق زماني‌پور» با اشاره به برگزاری مرحله سوم کمک مومنانه با مشارکت خيرين توسط کانون فرهنگي و هنري حديث در شهرستان گچساران، گفت: این اقدام با هدف لبيک به فرامين رهبري و دستگيري از نيازمندان برگزار شد.

 

زماني‌پور افزود: در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات، همدلي و کمک مومنانه در اين مرحله از رزمايش بيش از ۴۰ بسته غذايي شامل (ماکاروني،حبوبات، روغن، مرغ، رب گوجه فرنگي و برنج) به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزارتومان بين اقشار نيازمند و آسيب‌پذير از کرونا در بين خانواده هاي نيازمند روستايي حومه شهر گچساران تهيه و توزيع شد .

 

مدير کانون فرهنگي و هنري حديث مسجدالنبي(ص) گچساران تصریح کرد: اين رزمايش با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسيب ديده از بيماري کرونا از زمان شيوع اين بيماري شروع و تا زمان ريشه کني کرونا ويروس توسط کانون فرهنگي و هنري حديث با هدف لبيک به فرامين رهبري و دستگيري از خانواده هاي نيازمند و مستحق ادامه دارد.

وي افزود: افراد نيازمند و آسيب ديده اقتصادي توسط اعضاء کانون از قبل شناسايي و طبق ليست تهيه شده از نيازمندان توسط گروه هاي جهادي کانون فرهنگي و هنري حديث بسته هاي معيشتي در اختيار آنان قرار ميگيرد ‌‌.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري حديث خاطر نشان کرد: مردم نيک انديش و خيران مي توانند کمک هاي خود را در اختيار پايگاه کانون فرهنگي و هنري حديث و يا واريز کمک نقدي به حساب مرکز نيکوکاري مسجدالنبي(ص) به شماره:۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۲۴۱۶ مسجدالنبي(ص) شهر گچساران -کوي شهيد پرهون قرار دهند تا با حفظ کرامت انساني به دست نيازمندان برسد.